reklama

Ľudia - Slováci - dobytok

Už dlhšiu dobu som/sme svedkami zaujímavého úkazu. Je badateľný voľným okom na všetkých kúpaliskách.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (20)

Osobne uprednostňujem miesta na kúpanie, kde nemám pri hlave niečie nohy, a kde sa pri plávaní nezrážam s davom ľudí. Takýchto miest nie je v okolí Bratislavy veľa, ale spomínaný fenomén sa prejavuje naozaj všade. Príklad z dneška: bagrovisko za Dunajskou lužnou - nádherná voda (málo ľudí). Tri páriky potetovaných ľudí (tetovania fakt nemusím) sa zodvihli po príjemnom kúpaní - ale akoby "náhodou" pozabudli zobrať so sebou SMETI. Bohužiaľ nie sú sami, takýchto dementov je na každom kúpalisku viac ako je treba. OK čouž, sak keď sa človek ozve "hej šéfko - nezabudol si si niečo?" - tak má dve možnosti - dotyčný sa zbadá a zoberie vyprodukovaný odpad so sebou, alebo začne bučať, že to né on, to tam už bolo... - spomínaná skupinka pod znamením "thor steinar" by bola asi ten druhý prípad a tak držíme hubu a krok... Následne balíme veci a ideme kuknúť na čilistov - jaké sú vlny na dunaji, keď už toľko fúka - a tam sa scenéria opakuje, "pozabudnuté" plechovky, petfľaše, igelitky - bordel. Ale skútre, audi S6 a mercedes S500 AMG - tam určite nezabudnú nechať... 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Je to naozaj, ale naozaj také ťažké zbaliť vyprodukované smetie a zobrať ho so sebou aspoň po najbližší smeťák? Však keď ste zvládli to tam dotrepať, tak tak isto by ste to mohli zvládnuť aj odniesť. Doma si tiež nechávate smeti uprostred obývačky? Podľa mňa nie. Príroda nám ponúka otvorenú náruč akoby "cíť sa ako doma" - tak potom vidíme ako to u niektorých z Vás vyzerá. Keď dokážem moje odpadky odniesť so sebou na bicykli či peši - tak to dokážete aj Vy. To nie je žiadne hrdinstvo nechať po sebe kopu bordelu, spamätajte sa ľudkovia. Vy sa cítite dobre, keď si prídete zaplávať a uniknúť z mesta, a okolo Vás sa povaľujú fľaše, plechovky, šupky, igelitky, and so on?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nebuďme prosím ignoranti, a správajme sa ako normálni ľudia a nie ako dobytok.

Smeti patria do koša!!! 

Martin Štih

Martin Štih

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...bol som študent a už nie som, duchom večne mladý a som rad ze som... Zoznam autorových rubrík:  Tak toto ma vie dožraťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu