reklama

Ako som prichytil zlodeja pri čine

Tento krátky príbeh asi poukazuje na moju prílišnú angažovanosť do pouličného diania. Odohral sa v piatok 19.októbra okolo 18:00 v Bratislavskom Starom meste. Ale nkoniec sa všetko dobre skončilo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

 Kráčam so sestroupo Klobučníckej ulici (tá čo spája Primaciálne námestie a Starú tržnicu)smerom na Primaciálne námestie. Oproti nám kráča pani s dieťaťom po boku a napravom ramene má kabelku. Zarastený muž v riflovej bunde sa jej zo zadunačahoval do kabelky a vložil ruku dnu. No viac mi nebolo treba. HEEJ!!! Zrúkolsom na celú ulicu a schmatol som mu ruku. (držal v nej niečo zabalenév alobale nápadne pripomínajúce desiatu). Chlapík sa nechápavo pozeral,pani sa nechápavo pozerala.

Ja som sa nechápavo pozeral, prečo sa oni taknechápavo pozerajú... Dieťa sa tiež tvárilo prelaknuto. Asi z toho môjhovýkriku a výpadu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Akonáhle somzbadal nechápavý výraz v tvári „okrádanej“ penej, okamžite som jej začalvysvetlovať, že ten „pán“ jej kradol z kabelky. Ovšem, že pána som stáledržal pevne za ruku.

 Rozuzlenie?

Pani v prelaknutízo seba dostala len jedinú vetu: „Ale my sme spolu...“

A zrazu mito došlo.

 Ten „pán“ nie jezlodej, ale jej manžel. Okamžite som ho pustil. Neuveriteľne som sa v tom momentehanbil. Ospravedlnil som sa im najmenej 3x. Fakt ma to mrzí. Ale pán zachovalduchaprítomnosť a dokonca ma pochválil za dobrý úmysel. Znova som saospravedlnil a poprial som im teda pekný večer.

 Sestra a ja smeopustili rodinku a pobrali sme sa ďalej. Sestre to prišlo hrozne smiešne, ažjej slzy vyhŕkli z očí. Vraj som strašne zhúkol na toho pána a aj onasa dosť zľakla, lebo nevedela čo sa deje. Nuž, čo na záver dodať? Môžem byťrád, že dotyčný pán nie je taký impulzívny ako ja, a nepodaroval mi jednuranu do zubov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak sa k týmtoriadkom dostane dotknutý pár, tak sa im ešte raz ospravedlňujem.

Martin Štih

Martin Štih

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...bol som študent a už nie som, duchom večne mladý a som rad ze som... Zoznam autorových rubrík:  Tak toto ma vie dožraťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu