reklama

"V tej telke idú fakt samé koniny..."

...povedal môj otec dnes ráno na terase pri čítaní nejakého zaujímavého časopisu so všeobecným rozhľadom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Kým sme mali pokazenú telku tak som si prečítal toľko fasa článkov.

Tak teraz mám asi mať výčitky svedomia, za to že som tú telku opravil. Ten pokazený vypínač bol predmetom nejednej debaty o mojej neschopnosti niečo v domácnosti dať do poriadku. Tak som spojazdnil najväčší predmet v našej obývačke a o5 bolo po večeroch u nás vidieť blikajúce modrasté svetlo v oknách.

Tento fenomén "shit on the TV" už dlhšiu dobu pozorujem aj na sebe... poctivo vyberám čo a či vôbec budem pozerať. Znie to super však?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Škoda len, že o to viac času trávim za počítačom, čítam a hľadám kadejaké mnohokrát zbytočnosti. Začínam na sebe badať znaky závislosti na šume pusteného počítača. A som si istý, že ak by sa čokoľvek stalo alebo pokazilo na počítači, tak ho v momente dávam do poriadku a nebudem okolo neho chodiť 2 týždne ako okolo televízora.

Takže tešiť ma môže len to, že som si dal dokopy bicykel aby som mohol vyrážať a hltať kilometre a netrčať doma pri jednom z dvoch najväčších žrútov času, a to že sa urputne snažím zarobiť si na nový vysnívaný "bajk". 

Na záver len dodávam:

Zamyslite sa, a najlepšie pri nejakom aktívnom pohybe. 

Martin Štih

Martin Štih

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...bol som študent a už nie som, duchom večne mladý a som rad ze som... Zoznam autorových rubrík:  Tak toto ma vie dožraťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu