reklama

Auto vs. Cyklista

Typnete si víťaza? Opisovaná skutočnosť sa mi stala dnes okolo 19:50 na hrádzi v Šamoríne. Som podľa mňa ohľaduplný cyklista, keď mi uvoľnia miesto na predbiehanie – ďakujem, keď zbadám niekomu na bicykli, že niečo nemá v poriadku po technickej stránke – oznámim mu to, dokonca aj ohľaduplným vodičom jazdiacim po hrádzi uvoľním miesto. Ale keď okolo mňa pefičí čurák bez špztiek jak na dialnici tak ma to dokáže brutálne vytočiť...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Medzi Hamuliakovom a Šamorínom pri Dunajispokojne posedával párik mladých ľudí – nič nezvyčajné. Jediné čo ma upútalobolo auto (červený opel vectra kombi) bez špztiek. Pohoda, idem ďalej a uvažujemprečo asi tak jazdí chalanisko bez značiek, ani papier za sklom nemal aninič...

A tu sa to začalo zhusťovať !!! Priboteloch v Šamoríne okolo mňa prefrčal, tak som za ním mávol rukou, žehééj ti šibe? V tom už spomínaná vectra brzdí. Chalanisko vystupuje a študujeniečo na deklíku od nádrže, v pohode ho obieham. A keď som vedľa neho– chalanisko sa pýta „my sa poznáme?“ tak vravím že „ nie, prečo by sme sa mali?“chalanisko: „tak čo na mňa kývaš?“ ja: „tak čo sa tu preháňaš ty magor?“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zjavne som ho vyhecoval, lebo ďalej som počul zamnou len hukot motora. Tak si vravím že okéj tak sa ukáž frajer. Ladným skokomsom to šupol dole hrádzou pri zjazde k hotelu a šupol to do lesíka.Chalanisko tu moju odbočku do lesíka asi nečakal, a z rázcestia pomne hučal „poď sem!!!“ vtipalek naivný. Tak som pokračoval cez lesík a v tomkukám že pako sa ženie za mnou :) alezjavne chalan nevedel, že tadiaľ neprejde, ale aj tak som to strúhol nazad nahrádzu. Pokračujem popri lesíku pod hrádzou a vzadu znova vidím „rudého ďábla“tak som to strúhol do lesíka a pomaličky som prešiel – už peši (keďže namostík cez jazero a do areálu parčíka pri hoteli je vstup s bicákom zakázaný)Pri hoteli som ho zbadal znova. Tak som to zvrtol. Asi ho táto moja hra namačku a myš omrzela, lebo už som ho viac nezbadal. Pre istotu som cestudomov volil mne známymi okľukami a mal som oči na stopkách.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nuž, ak je cyklista čo len trocha šikovný a máaspoň malú šancu, tak vodič auta na neho proste nemá.. Preto som aj troška zvedavýako bude lesná stráž chytať bajkerov po lese. Oni sa len budú spokojne usmievať,ako aj ja z dobre vykonanej práce. Zákon káže cyklistom používať cyklistickétrasy aby neničili turistickú a inú vegetáciu. A kto zabráni takýmtoignorantským indivíduám aby obmedzovali cyklistov na cyklistickej ceste? A keďsa ohradím, tak ma ešte bude smrad jeden naháňať? Tak to teda ne! On hajzlíkdobre vie, prečo nemal tie značky. Už by bol nahlásený na fizlárni. Veru že bymi to stálo za to spísať zápisnicu a tvrdnúť tam, nech má aspoň trošičkavetry.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na záver len dodám jednu vec pre „chalaniska“.Keď sa bude Vaše dieťa bicyklovať, a nejakýidiot okolo neho preletí autom, a Vy si poviete „čo je toto za hovado“ –spomeňte si prosím na SEBA. Za pochopenie vopred ďakujem.

A ostatným prajem veľa šťastných a hlavne bezpečnýchkilometrov, nech už ich nabeháte na čomkoľvek.

Martin Štih

Martin Štih

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...bol som študent a už nie som, duchom večne mladý a som rad ze som... Zoznam autorových rubrík:  Tak toto ma vie dožraťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu