reklama

SDcard assembly for beginners - Ako stráviť utorňajší večer...

Začalo sa to nevinne. Dnes som chcel chalanom v škole ukázať fotky z pretekov FIA Grand Turismo z Brnenského okruhu z 23.9.2007. Podal som SD kartu majiteľovi notebooku, nech to tam fukne a kukáme... Nejde... zasunieme ju znova – trocha razantnejšie a juchuu ide to... Následne ju pchám do foťáku a na display-i oznam „vložte kartu“ – no nenaštve ma to?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)
Obrázok blogu

Vyberiem ju vona študujem... hrana pri kontaktoch je upálená dopreč. Kuknem do foťákua zopár kúskov odťai+ vytriasam von – zďaleka nie všetky čo na kartechýbali, ale v slote vo foťáku už neostalo našťastie nič. Rovno zapisujemdo mobilu poznámku, že si mám pohľadať na nete novú kartu... veď na tú smiešnu16MB čo mi dali k foťáku nič nezmestím.

Doma som picholtú 2GB kartu do čítačky a čuduj sa svet – ona v pohodičke funguje =črevá su v poriadku. Ale vo foťáku ani nehlesla. Tu ma napadla spásonosnámyšlienka. Vykuchám tú 2GB kartu aj tú 16MB kartu a črevá vymením...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

To som ešte anilen netušil čo vštko ma ešte čaká...

Rozobrať tiekarty bolo úplne easy – ale aj tak opatrne aby sa tie puzdra dali ešte použiť.

Tu zisťujem že16MB karta má na plošáku len jeden čip a aj ten je omnoho tenší ako tiedva čo sú na 2GB karte. Operatívne vyberám mikrovŕtačku na plošáky a frézy,pretože aj to puzdro z menšej karty je vo vnútri úplne iné a teda 2GBplošák tam nevtrepem...

Medzi časom somvysypal bordel do koša (jasné že aj tú posúvaciu blbosť na zamknutie karty –takže som ten kôš následne pol hodinku preberal). Ale úspešne. (bez tejposúvacej vecičky tá karta nefunguje – pretože v každom SD slote na tietokarty je taká fičúria – mikrospínač – ktorý ostane nezatlačený ak tam toposúvatko nie je). Nakoniec som dobrúsil aj posledné detajly a doskacipmi flash pamätí zapadla na miesto... – jasné, že druhú stranu som muselkoooomplet prebrúsiť aby tie dve strany púzdra k sebe sadli... Hodinua pol som brúsil ako drak a pripasovával...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nakoniec okamihprvady – vsúvam „novú“ kartu do čítačky a fičí !!! juchú!!!

Chopím sašpendlíka a sekundového lepidla – nacapkám rozumné množtvo na okrajea priložím – podržím – počkám – poutieram – vlžím do foťáku.....

... a IDE TO!!!

ušetril somprašule za novú kartu, prišiel som síce o 16MB kartu – ale za to mámjedinečná SD kartu od firmy canon – s nálepkou 16MB na ktorú zmestím vyše780 fotiek – s vnútrom z 2GB 150x karty...

(Ano MacGyver bola je môj obľúbenec...)

Martin Štih

Martin Štih

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...bol som študent a už nie som, duchom večne mladý a som rad ze som... Zoznam autorových rubrík:  Tak toto ma vie dožraťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu