reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Štih

Martin Štih

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...bol som študent a už nie som, duchom večne mladý a som rad ze som... Zoznam autorových rubrík:  Tak toto ma vie dožraťSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Plačúcej slečne z trolejbusu č.202

Martin Štih

Plačúcej slečne z trolejbusu č.202

Často si všímam ľudí cestujúcich v Bratislavskej MHD a pozorujem ich komunikáciu a správanie. Proste ma baví sledovať nemý film odohrávajúci sa momentálne okolo mňa, keďže väčšinou mám v ušiach tie hrajúce štuplíky. Ale občas sa naskytne situácia, v ktorej si akoby vo filme prehrávam možné konce nemého filmu, ak by som do diania nejak zasiahol... Samozrejme hlavnú lu zohrala v mojom príbehu sympatická dievčina...

  • 24. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 382
Prečo sme si rovní a rovnejší? Výzva!

Martin Štih

Prečo sme si rovní a rovnejší? Výzva!

Dňa 13.12.2007 o 7:30 som sa stal účastníkom dopravnej nehody na križovatke Tomášikova – Rožňavská. V bordovom Daewoo Espero som vychádzal na zelenú smerom na Kuchajdu z prvej pozície v ľavom priamom jazdnom pruhu.

  • 17. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Ako som prichytil zlodeja pri čine

Martin Štih

Ako som prichytil zlodeja pri čine

Tento krátky príbeh asi poukazuje na moju prílišnú angažovanosť do pouličného diania. Odohral sa v piatok 19.októbra okolo 18:00 v Bratislavskom Starom meste. Ale nkoniec sa všetko dobre skončilo.

  • 20. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 13
SDcard assembly for beginners - Ako stráviť utorňajší večer...

Martin Štih

SDcard assembly for beginners - Ako stráviť utorňajší večer...

Začalo sa to nevinne. Dnes som chcel chalanom v škole ukázať fotky z pretekov FIA Grand Turismo z Brnenského okruhu z 23.9.2007. Podal som SD kartu majiteľovi notebooku, nech to tam fukne a kukáme... Nejde... zasunieme ju znova – trocha razantnejšie a juchuu ide to... Následne ju pchám do foťáku a na display-i oznam „vložte kartu“ – no nenaštve ma to?

  • 25. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 566x
  • 14
Ľudia - Slováci - dobytok

Martin Štih

Ľudia - Slováci - dobytok

Už dlhšiu dobu som/sme svedkami zaujímavého úkazu. Je badateľný voľným okom na všetkých kúpaliskách.

  • 22. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 20
reklama
"V tej telke idú fakt samé koniny..."

Martin Štih

"V tej telke idú fakt samé koniny..."

...povedal môj otec dnes ráno na terase pri čítaní nejakého zaujímavého časopisu so všeobecným rozhľadom.

  • 8. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 618x
  • 7
Môj pohlad na uplynulé 3 roky na FEI STU

Martin Štih

Môj pohlad na uplynulé 3 roky na FEI STU

Dňa 25.6.2007 som úspešne ukončil bakalárske štúdium, pri tejto príležitosti píšem môj prvý blog ako prierez mojim štúdiom pre tých ktorí sa chystajú na VŠ.

  • 26. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 9 477x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu